Bilde av sandkassen

Om oss

Ole Brumm Barnehagen er en veldrevet familiebarnehage på Nordstrand som har eksistert siden 2001. Vi har barn i alderen 1-3 år og holder til i store og trivelige lokaler i idylliske omgivelser med buss og trikkestasjon rett ved siden av barnehagen. I barnehagen har vi ett stort fellesrom med kjøkkenkrok, lekerom, soverom/ dukkekrok, vaskerom, bad og et gymrom hvor barna kan boltre seg.

Uteplassen gir fine lekemuligheter, med en stor grønn plen til å løpe/ rulle og leke. Der er også huskestativ, sandkasse, lekehus, et stort klatrestativ samt to sklier med klatremuligheter som er tilpasset alderen til barna i barnehagen.

Nærmiljøet gir fine muligheter til turer i nærmiljøet, Østensjøvannet (mate endene), skogsturer, strand- og båtturer ved fjorden, Ekeberg ridesenter, aketurer, fine skogsområder rundt Skullerud og Rustadsaga, og muligheter for å besøke andre familiebarnehager.